♥ JaNji YeA aWaK..♥

aWaKk...


"awak.....
saya nak cakap...
saya suka awak.."

Betul..saya janji yang saya memang suka kan awak...saya suka tengok awak..saya suka tengok mata awak..suka tengok awak senyum..suka tengok awak gelak..semualah tentang awak saya suka...

"awak.....
awak suka saya..?"

Saya selalu harapkan jawapan yang positif..jawapan yang boleh wat hati saya berbunga-bunga..jawapan yang boleh wat saya tersenyum bila saya pejamkan mata..

"awak...
hari-hari saya usha Facebok awak"

Serius..saya suka usha..tapi setiap kalinya awak mesti OFFLINE..saya selalu berharap awak ONLINE..bila awak nak ONLINE?


"awak..
saya rindukan awak.."

Pelik tapi benar..
KaN..?
Rindu memang suka bertandang..
Yang hairannya rindu dan ingatan ini hanya untuk awak...

"awak..
bila kita leh jumpe lagi?"

Boleh kita jumpe lagi ke awak?saya suka nak sembang dengan awak..saya suka nak tengok awak..saya suka nak dengar celoteh awak..

"awak...
boleh janji satu perkara dengan saya tak?

apa pun yang terjadi di antara kita..
kita tetap jadi kawan yea..

JaNjI yea awak..??