Hari Guru 2013

Hari Guru 2013 melakar sejarah dalam hidup aku sebagai seorang seorang guru..sesungguhnya aku tahu terlalu banyak dugaan dan cabaran yang aku harus tempuh dalam meniti hari-hari aku sebagai seorang guru...Teringat akan kata GB aku yang murid-murid sekarang bukan seperti zaman kita jadi anak murid...

Rasa hormat pada guru semakin hilang...

Pertama kali dalam hidup uder diserang oleh ibu dan bapa...terkedu uder seketika bila mengingatkannya...mungkin uder belum cukup baik tuk menjadi guru yang baik...atau mungkin kali nie nasib tidak menyebelahi uder...

Uder pasrah...
Uder redha...

Mungkin inilah masanya tuk uder menilai kekurangan dan kelemahan diri...
(^_^)

ApaPun TeriMa kasIh buaT sEmua aNaK murId yaNg MasIh sudi meNghaRgaI jaSa GuRu yaNg SerBa KeKuRaNgaN NiE...

HaDiaH yaNg dIbEri SedIkiT sEbaNyaK meMbErI seMaNgaT kePaDa UDer tUk tErusKan PerJuaNgaN niE....